Besucherzähler

Counter

aktualisiert am

1. März 2021

 

Chum doch au uf de Gufelstock!

Gästebuch

Kommentare: 33
  • #33

    Alex (Sonntag, 17 September 2017 20:26)

    Heeiii alli mänsche!!! ich han denkt ich melde mich wider mal!!
    Camp 2017 isch de absoluti hammer gsii! Ich liebe das lager so fest und ich liebe alli mänsche wos jedes Jahr wider zu öppis ganz bsundrigem mached!! und umso bin ich jetzt überglücklich als Leiterin derfe wiiterzmache<3<3<3<3<3<3

  • #32

    Lilly (Mittwoch, 13 Juli 2016 09:52)

    Ein "Ich vermisse euch" an alle alten Gufelstockianer - Es war ein tolles Wochenende und ihr seid echt ein toller Haufen! Bewahrt eure Freude im Herzen, eure Liebe zueinander, eure Freundschaften. Danke für eure Mithilfe, dass diese vier Tage wirklich schön wurden!

  • #31

    Nadia (Donnerstag, 19 März 2015 20:56)

    Ich schrieb jetzt wieder mal was da ine:) also ich wot nur nomal danke sege für die tolli ziit und ich wirds nie vergesse

  • #30

    Nadia (Dienstag, 15 Juli 2014 19:46)

    Heei☺️
    Ich hoffe ihr hend das jahr wieder es geils lager wie ichs denke & ich vermiss eu all megaa schad dasi nūmme kann cho

  • #29

    Johanna (Montag, 16 September 2013 19:05)

    S Lager isch zu geil xi !!!!

  • #28

    Nadia (Dienstag, 31 Juli 2012 08:57)

    Also nächsti Jahr chumi wenns no gnueg plätz hät sicher wieder, isch soooo geil gsi.

    MERCI

    fürs Lager!!

  • #27

    Therese (Sonntag, 29 Juli 2012 19:54)

    Scho wieder isch es Lager verby, bliibe sind schöni Erinnerige a e supercooli Lagergmeinschaft. Uf es nöis im 2013.

  • #26

    Nadia (Freitag, 27 Juli 2012 19:35)

    Hey lütlis werd eu alli megga vermisse und au mega mega miis cou-cou-cousindli(lilly). Au sicher dmichelle und dnicole, eifach alli wo im lager gsi sind, wenn es denn no freii plätz hät nächste jahr chämti sicher , und alles gueti elena.

  • #25

    gufelstocklager (Sonntag, 15 Juli 2012 12:22)

    Die letzten Vorbereitungen sind im Gange, das Material ist zusammengestellt, heute wird es auf den Gufelstock gefahren, damit alles schon oben ist, wenn wir dann morgen ankommen!
    Wir freuen uns auf 12 wundervolle Tage mit einer tollen Lagergruppe ;-)

  • #24

    eazygirl (Samstag, 14 Juli 2012 08:17)

    ich han verdammt(sorry) Adrenalin. Es isch scho Samstig!
    Nur no 2mal schlafe!!

  • #23

    eazygirl (Dienstag, 10 Juli 2012 10:28)

    werde zum ersten mal hier sein und dann natürlich auch zum letzten mal weil ich die 6.klasse hinter mich habe, hoffe es wird cool!!

  • #22

    Lilly (Donnerstag, 14 Juli 2011 22:20)

    Woaah ich freu mich soo, nur no 4x schlafe!!!!

  • #21

    Jan (Samstag, 07 August 2010 12:41)

    Viele Dank
    A Alli es isch das jahr no besser gsi
    Als letscht Jahr

  • #20

    Lilly (Sonntag, 01 August 2010 00:56)

    Hey!!!
    es isch würkli super genial gsi, merci a alli, wo debi gsi sind, merci Cheyenne für dini Komplimänt, wirde dich au vermisse :(

  • #19

    Cheyenne (Freitag, 30 Juli 2010 22:14)

    Es isch isch eifach mal wieder de hammer gsie
    ich weis ned wie ihr das here bringed aber
    es gad i dene 12 täg eifach immer voll ab
    mercii ah allii sind mega coolii leiter und chind de
    bi gsie wird eu allii vermiss
    Love you all so much <3

  • #18

    Fabian Bucher (Sonntag, 11 Juli 2010 14:50)

    D'Baba und de Fabian wünsched eu allne es schöns Lager!

  • #17

    Liivia. (Dienstag, 13 April 2010 17:38)

    ich freuu miich schoo..

  • #16

    Jan (Mittwoch, 09 September 2009 13:13)

    Das ischs beschte lager. En Dank as Leitertem. Also bis nügscht jahr freu mi scho.

    Gruss Jan

  • #15

    Noah* (Freitag, 07 August 2009 10:25)

    S lager isch voll hammer gsii.
    ich freu mich scho ufs nächst jahr.

  • #14

    Therese (Sonntag, 02 August 2009 23:28)

    Danke allne, wo das Lager 2009 ermöglicht händ.
    Vor allem de Chind u de Leiter.
    Im Lagerbricht vom Fabian cha jede läse, was mer erläbt händ.
    Mir gseh üs am 11.09., 19.00 Uhr im Ref. Kilegmeindhus.
    fröhlichi Grüess
    Therese

  • #13

    Sandra (Samstag, 11 Juli 2009 12:15)

    Sali zäme

    Ich wünsche eu äs schöns Lager mit vill Wätterglück, Spass und allem was susch na däzue ghört!

    Liebe Gruess us Zug Sandra

  • #12

    Cheyenne (Dienstag, 30 Juni 2009 13:37)

    es wird e voll de hammer es sind huere viel lütlis woni kenn es wird e voll geijl so wie letsch die jahr.....
    lg cheyenne

  • #11

    Livia (Donnerstag, 12 März 2009 16:52)

    Ich freu mich scho voll ufs Lager ich bin grad am Flyer us fülle!!

    Also ich chume wiider:)

    Es wiird sichr wiider voll lustiq

    eurii
    Livia

  • #10

    Therese Wihler (Mittwoch, 11 März 2009 11:40)

    Am Mäntig hani die erstchte Anmäldeflyers verteilt u hüt am Mittwoch hani scho die erschti Anmäldig uf em Tisch. Also für alli, sofort anmälde. Wär no ke Flyer hät, cha mer maile: katechetin@ekh.ch
    mir gseh üs
    Therese

  • #9

    Cheyenne (Samstag, 07 März 2009 22:47)

    chum das jahr warschindlich au wieder !!!!!!

    <3 <3 <3 l love gufelstock lager <3 <3 <3 <3 <3
    isch eifach hammr gsie !!!

  • #8

    Janine (Mittwoch, 06 August 2008 11:54)

    s LaqeR ish eifach hamma qsie meRci viel mal füR das shöne LaqeR.

    umlq Janine

  • #7

    Andy&Ria (Dienstag, 05 August 2008 10:49)

    theres hoffentlich chasch du für mich und d ria en platz reservieren s lager isch nämli soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo geil

  • #6

    Ria äNgeLii (Freitag, 01 August 2008 21:00)

    S lager ish vool hammer gsiiH!!Und s ässe ish immer fein gsii:)Ich möcht allne Leiter danke füR das scHöne kHule Lager<3

  • #5

    marc spätig (Freitag, 25 Juli 2008 21:16)

    s lagär 2008 isch so affägeil(sorry)gsi!!!!!nomalä härzlicha dank a eu all

  • #4

    Livia Sägesser (Sonntag, 06 Juli 2008 13:03)

    Ich freu mich uf s Lager ich bin Nälich nu nie gsi aber 2008 chumi ich freu mich mega denn mi Brüeder gaht au nu mal und er hed nämlich immer so cooli Sache verzelt

  • #3

    marc spätig (Mittwoch, 23 April 2008)

    Ich froi mich ufs nächstä Lager gruss as leterteam

  • #2

    Marc Spätig (Sonntag, 06 April 2008)

    Also ich finde das Lager einfach COOOOOOOOL!
    Freu mich auf den Sommer 08!

  • #1

    Baba (Sonntag, 03 Februar 2008)

    Läck! Gseht ja scho sehr iidrücklich us!

    Ich wär für wiitermache.